1 timme

nu har jag suttit här med en kund i snart en timme!! FATTAR NI, EN TMME? det är en hel evighet.. jag pratar knappt så länge med mina kompisar, bara ibland! han sitter här och babblar på om allt möjligt, en söt liten gammal gubbe som inte rest med tåg på flera år. jag måste lära upp honom igen hur det funkar med biljetter och allt ;) han sitter här och pratar och jag svara med "mm, jaa, jooo, det håller jag med om" haha jag började tröttna efter ca 30 minuter. så nu tänkte jag uppdatera lite här medans han babblar på. jag har försökt avböja samtalet flera gånger men det är så svårt, och han har så många frågor :D

det lutar till utgång ikväll, yeey! det ska faktiskt bli kul.. simon pratade om att han kanske skulle på lagfest eller något som jag kunde joina sen när jag slutat vid tio. men måste hem först och göra iordning mig lite, sitter i myskläder här :) simon skickade precis ett sms och berättade att Sofia, jockes tjej också skulle med! det var roligt ;D

nu har jag snart lunch!
uppdaterar om bowling, och lägger upp alla bilder imorgon efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0