Åhh mitt älskade internet

MITT INTERNET ÄR ÄNTLIGEN TILLBAKA :)

Och jag njuter av varje sekund, när som helst kan det försvinna så jag sitter och håller tummarna att det stannar förevigt nu, haha! Jag säger bara en sak, beställ aldrig bredband från Com hem för det suger.. Fungerar aldrig som det ska. Det har legat nere hela helgen och jag har nästan fått panik, när man inte har något behöver man det som mest!

Idag har vi varit i Linköping med Simons föräldrar, vi hängde mest med för att vi inte hade så mkt planerat.. Som Sandra sa, det är riktigt Ikea väder ute idag, så sant som det är sagt :) Handlade lite småsaker till lägenheten.. kollade även en extra gång på vårat kommande tv-bord och nu har vi nog bestämmt vilket det blir!
Ikväll ska vi laga lite mat och ta det lungt, Simon är och inventerar på Willys nu och jag har fastnat framför tv;n. Bring it on går på trean, och den är alltid lika bra :)


Kommentarer
Postat av: sofia

har du inte lärt dig något på mistat? haha

2008-09-01 @ 21:44:18
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0