ändrade planer

efter att ha legat i sängen i några timmar började jag få lite myror i rumpan, det var inte så roligt längre och det var inget roligt på tv:n heller för den delen. slängde iväg ett sms till sofia och frågade om hon ville komma upp en sväng, hon var på stan med sin klasskompis som också heter sofia, så dom två kom och gjorde mig sällskap!
sen kom fiia på att hon var tvungen att hämta en film hos axel, och lämna in den! så vi åkte dit och då bjöd axel oss på blåbärspaj och glass, smarrigt!
nu har vi suttit på gotteriet och pratat ett tag över lite mat, kanske blir att besöka statt ikväll en sväng.. om jag orkar efter jobbet! men man vet aldrig, verkar som rätt mkt folk ska ut och det var verkligen längesen jag festade i tranås! ska försöka få med simon, sille och några också!

nu måste jag skynda mig till jobbet
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja för tusan, skulle va skit kul om du kom dit så jag har någon o dansa skiten me ;)

2008-08-09 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0