äntligen fredag

puhh. äntligen fredag.. och det bästa av allt är att jag inte jobbar helg!! jag ska njuta som bara den, fast jag vet att det ska regna ¨/ idag jobbar jag 11.00-18.45 men jag ska försöka ta kompledigt en timme på slutet, jag och simon ska till johanna och dom ikväll och man kommer dit så sent om jag jobbar ända till 7. men det beror på hur mkt vi har att göra men jag håller tummarna :)

ebba ligger helt utslagen på golvet, tror det beror både på värmen och våran härliga promenad. vill bara att hon inte ska sova nu utan sen när jag måste lämna henne ensam. tur handlar det bara om ca 2 timmar för simon slutar vid 12 och sen tar det 1 timme hem. men det hoppas jag hon klarar. hihi :)








hon är jättesvår att få kort på, så fort man tar fram kameran så ska hon börja leka med den. så inte lätt att få henne sitta still, men två nogerlunda bilder fick jag :) nu måste jag packa ner maten sen ta min cykel och cykla iväg till jobbet.

ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0