att välja?

vem är det som säger att man måste välja? varför kan man inte ha båda två? jag tycker det är så hemskt när någon säger till nån att man måste välja! det är väl bara att acceptera att denna person älskar sin flickvän och vill verkligen inte välja bort henne mot kompisar, men han vill verkligen inte välja bort sina kompisar heller. men då undrar jag lite vad det är för kompisar som begär detta?
ännu värre är när släkten inte accpeterar sin flickvän.. hur väljer man då? vi är 19 år och kan inte ge upp allt för en tjej, men vem säger då att man måste ge upp allt? usch det är svårt, det bildas så mycket frågar runt allt och jag undrar ibland om någon kan ge det rätta svaret!

det är hemskt att visa människor måste välja, att det är den ända utvägen..
jag har tur att fått hamna i en sån underbar släkt som Hagström, och jag har även tur att min släkt älskar simon och mina vänner acceptera att vi är tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0