Avskedsfest ikväll

Efter en lång arbetsdag, faktiskt den längsta hitills.. så är jag väldigt taggad för avskedsfest ikväll! Problemet är dock vad jag ska ha på mig? Fast man har en full gaderob så har man alltid samma problem! Och hur mkt nytt man än köper har man aldrig några kläder ändå! hmm :) blir nog väldigt enkelt ikväll tror jag!
Aja, värdinnor för kvällen är Sofia & Hannah. De ska nämligen ut och se världen på söndag i 6 månader och jag är grymt avundsjuk, varför har jag inga planer på såntdär? Svaret är rätt enkelt, innerst inne är jag en tråkig Svensson som helst av allt tycker om att vara på mark där man känner igen sig! Hahah gud vag jag låter tråkigt, men det är så sant! men däremot är jag grymt sugen på att åka utomlands och se världen men för mig räcker det i högst tre veckor! sen skulle jag sakna alla här hemma för mkt och längta hem! neej 6 månader är inget för mig, men jag är glad för deras skull, att de äntligen får komma iväg :D

Nu ska jag börja rota igenom hela gaderoben efter kläder och sen sminka till mig lite,
för om en timme kommer Amanda plutt och hämtar upp mig!

Ha en bra fredagkväll mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är precis som dej :) Jag kan MAX vara borta 3 veckor. Sen längtar jag hem. Men det är skönt att vara hemma med :)

2008-08-23 @ 13:25:24
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0