back in Tranås

nu är vi hemma i lägenheten igen, blev visst inte så lång tid på landet. men ska åter ikväll igen. simon var så trött igår  efter bulefestivalen så han orkade inte åka till jobbet, då bestämde vi oss för att åka till lägenheten och tillbringa natten där, blir lite smidigare med tanke på att vi behöver två bilar men äger bara en :)
var hundvakt eftersom simons föräldrar är i norge en vecka, så ebba fick hänga med oss hem, se hur hon trivs i en lägenhet. än så länge har det gott bra. hon sov mellan mig och simon halva natten sen gick hon och la sig i soffan. men så fort simon åkte till jobbet så hoppade hon upp brevid mig. åhh jag vill ha en hund, det är så mysigt :)

nu står hon här brevid och gnäller, tror det är dags att gå ut en sväng? :)

sandra om du läser detta, vilket jag tror du gör! förlåt att jag inte hört av mig något på hela veckan. men har haft fullt upp och du vet ju hur jag är :) hoppas du har det bra!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe,det är lungt,jag har fullt upp jag me. Kan ringa när jag kommer hem på söndag? PUSSGULL

2008-08-02 @ 00:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0