Barngympa

Vilket tråkigt väder det är ute, man känner att hösten är på väg.. Jag tycker hösten är mysig, man tänder ljus, lagar god mat och kryper ner i soffan med ett täcke och film! Men det kan vara så i någon månad sen kommer jag nog vilja ha sommar igen, eftersom jag är en sommarmänniska :)
Lisa kom och väckte mig idag, vissa har tur som går i skolan och slutar klockan 10.00.. så nu sitter hon och spelar Guitarr hero här, jag ska göra iordning lite sen ska jag upp till mamma och hämta lite räkningar och även försöka tvinga Lisa att vi ska ta med lite grejer från huset hem till lägenheten, börjar sakna min kläder och även lite småsaker som är nödvändigt!

Ikväll börjar barngympan, har inte berättat om det än! Men jag, Lisa och Louise ska börja träna en grupp småbarn i gymnastik. Det ska bli skitkul, även om jag inte kommer kunna vara med så många gånger eftersom jag jobbar kväll ibland. Men idag drar det iaf igång så klockan halv sex ska vi dit och träffa barnen :) Längre fram i höst kommer vi även åka och tävla, gud vad roligt!

Nu ringde det på dörren, man blir nästan lite rädd när det ringer eftersom det inte är så många som kommer på besök. Men det var brevbäraren som lämnade mitt paket som jag väntat på. Jag och simon har beställt lite hårvårdsprodukter och jag måste nästan testa det på en gång, iii! Visar vad paketet innehöll senare, måste sminka mig nu!

PUSSOCHKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0