buddah & dollar

nu har ebba åkt hem, känns lite tomt faktiskt men jag såg hur glad hon blev för att komma hem till landet igen :) och det är skönt. förstår att hundar som är vana att kunde springa fritt på en stor trädgård inte trivs så bra i en lägenhet... jag har blivit helt hundfreak på senaste känns det som, efter att haft ebba hos oss i några dagar så har längtan efter en egen lite skit bara blivit större! men jag vet och jag måste intala mig själv att jag inte kan köpa någon hund förens simon har utbildat sig klart! men det är svårt :)

dagen har spenderas hos kusinerna, eva berättade massa roligt om bröllopet och jag blir så sugen på att gå på ett snart. kan ingen i min närhet gifta sig? :) det är en sån lycka att gå på bröllop, alla är glada och det är stim och stoj!

snart ska vi upp till mamma och pappa, 08:orna från stockholm är här (dvs. min syster + sambo med hundar) och det ska bli kanon att få träffa dom igen! nu har de med sig sin nya kisse också, tar med mig kameran och lägger inte lite bilder när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0