Dålig uppdatering, idag igen!

Grymt grymt dåligt, jag vet! Men har inte haft en ledig stund idag, och har inte kunnat smita iväg heller för att uppdatera lite. Dagen började med att jag försökte gå upp 2 timmar innan jag började, dvs vid 7. Tänkte att det skulle vara skönt att ta det lungt och kunna plocka iordning innan man var tvungen att ge sig iväg.. Tyvärr klarade jag det inte utan somnade om tills jag var tvungen att stressa iväg! Sen har jag tillbringat hela min dag på jobbet, jag trodde faktiskt inte att jag skulle längta tillbaka till skolan, men gud vilken frihet det var :3

Direkt efter jobbet åkte vi och handlade mat, vi handlade för ett helt fotbollslag men eftersom jag tycker det är så tråkigt att handla så försöker vi handla allt på en gång så vi slipper handla flera gånger i månaden. Bara hoppa in lite snabbt när mjölken eller något annat är slut :) Tror vi måste köpa en större kyl och frys snart? för vi fick knappt plats och ändå känns det som att vi inte har något hemma.. En rostfri kyl och frys med inbyggd ismaskin skulle passa perfekt, tåls att tänka på :D

Såhär ser det ut i vårat vardagsrum nu;



Ekedahl och Sille är här, så Simon har snott min dator och sen sitter de där alla tre och spelar poker, haha! Jag låser in mig så länge här i sovrummet. Blir ju ändå uppdaterad om hur det går hela tiden, och så är det ju så med poker att ena stunden går det bra och andra stunden inte, så det är ett jäkla liv. Grannarna tror väl vi har bjudit in hela Tranås BOIS på kafferep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0