Dålig uppdatering här på bloggen

Det har varit grymt dålig uppdatering här på bloggen under helgen, men vi har varit ute på landet och då är det inte så smidigt att blogga. Därför gottgör jag er med att berätta hur min helg såg ut i stora drag, läs och njut:

;DDD

Fredag: Jag gick hem efter jobbet, och när jag passerat halva storgatan stöter jag på mamma som tvingar med mig till torget för att köpa lite blommor. Men så länge hon bjuder tackar jag inte nej :) så jag fick med mig ett par som står på vårat matbord nu, ser faktiskt trevligt ut. När jag kom hem satte jag blommorna i vattnet och plockade i lägenheten och lagom tills jag var färdig kom Simon hem från jobbet.. Han gick raka vägen in i sovrummet och somnade, och jag gjorde nästan desamma. Det verkar varit en tuff vecka för både två, vi sov i nästan 4,5 timmar??! gör en normal människa det? Johanna ringde och väckte mig som tur var, så jag slängde mig i duschen och sen var vi tvugna att åka ut till Rydsnäs för vi skulle snart på sexpartyt! Kvällen var kanon, och efter sexpartyt åkte vi till pizzerian för att avsluta kvällen med massa ömo människor!

Lördag: Sov länge, sen åkte vi ner till Erik och Emma och hälsade på lite. Klockan gick och vi var tvugna att åka hem för att göra iordning oss till kvällen för på schemat stod det 30 års fest i Motala, hos Simons syster! Kvällen bestod av mat, lek, dans, sång och mycket mer som en 30 års fest ska innehålla!

Och efter två sena nätter innehållande fest är man rätt sliten idag, vi sov länge och sen har vi gått runt och segat hela dagen. Åkte hem från vänarp för ett tag sen och nu har Simon åkt och tränat. Kvällen ser lugn ut, Simon skulle köpa med sig mat hem och jag ska gå och lägga mig tidigt för imorgon är det en nya arbetsvecka!

nu ska jag kolla på film <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0