Det är väl försent och fjäska nu?

Är det bara jag, eller är det inte försent att fjäska för lärare nu? Det skulle man ju göra när man gick i skolan och inte när man tagit studenten! Men vet inte ens om du är värd att kallas 89 för det du gjort är så grymt barnsligt så jag mår nästan illa! vi skrattar åt dig, du är så jäkla patetisk! Nu ska jag inte lägga ner mer energi på dig för jag vet massa som du inte vet! HAHAHA!

Så.. var tvungen att skriva av mig lite, fick reda på en sak nu ikväll som en tjej har gjort.. Trodde faktiskt inte tjejer i vår ålder var sånna, men hade visst fel! Nu ska vi lämna det, för det ska inte få förstöra min kväll :)
Förlåt för dålig uppdatering men internet har legat nere hela dagen, och det har resulterat till att jag hunnit med massa! Efter jobbet började jag storstäda hela lägenheten, såg ut som en bomb hade landat här eller något! Men nu blänker det och luktar gott.. Sen fick jag för mig att tvätta både kläder, sängkläder och handdukar, så nu är allt nytvättat och det luktar också gott. Ska bli så skönt att lägga sig i en nybäddad säng ikväll, det måste nästan vara bland det skönaste som finns?
Sen kom simons föräldrar + bror på besök, de hade med sig ostkaka och glass, ett bra slut på min dag fast jag inte tycker om ostkaka.
 
Nu har jag kokat lite soppa och ska bädda ner mig framför en film,
undra om det går något bra på tv ikväll? brukar väl vara det på söndagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0