det var min kycklingsallad!

efter att haft en jobbig dag på jobbet, och då menar jag verkligen JOBBIG!! asså hur beter sig vissa människor? är tågen fullbokade så är de? vad ska jag göra? sätta en stol i gången eller? bygga ut tåget lite snabbt? det är inte mitt fel att vissa människor tror att det finns tusen platser kvar när de bokar några minuter innan avgång! skyll er själv säger jag :)
sen när jag kommer hem så har simon ätit upp min kycklingsallad! nu finns det bara pyttelite kvar och det ska jag klara mig på hela dagen imorgon. jag hade ju fixat ris, sås och kyckling till honom som han skulle äta, åhh jag blev så irriterad. så låste in mig lite på toan och ringde fiia som fick trösta mig lite, hihi och imon ska vi äntligen träffas! henne saknar man varje dag, ingen dag blir den andre lik när man umgås med den tjejen, du är bäst <3

nu borde jag egentligen gå och lägga mig, men vem kan sova när sex and the city går på tv:n? :)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar dig varje dag. saknar att du inte jobbade så mycket, och vi kunde hitta på saker när vi ville. som att åka till pigalle bara sådär.

2008-08-07 @ 12:20:32
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0