En mamma dag!

Idag har jag haft en rejäl mamma dag, en mysig dag som inte var planerad för fem öre! Blev väckt på min lediga dag av att mamma ringde och frågade om vi skulle åka någonstans med hennes nya bil, och jag som inte skulle träffa Lisa förens i eftermiddag tackade inte nej!
Vi planerade att åka till Mobilia men när vi väl kom dit så var nästan alla affärer stängda? de höll på att bygga om överallt, så vi bestämmde att åka till IKEA istället. Jag säger tur att det är löning på Måndag, för där spenderades pengar. haha! Köpte hyllor, burkar, kaffekoppar och allt möjligt till lägenheten! Det  är så kul när man kommer hem och får packa upp :)




Vi köpte även lampa och krukor till sovrummet! så nu är det fönstret klart!
(jag vet att lampan är sne, och det gröna är gardiner och inte tapeten, för er som undrar)




Sen blev det även lite shopping också!
En t-shirt från Gina - 129kr
och en stickad kofta från Bik Bok - 399kr

Mina ben värker och jag är helt slut! så därför ska jag bädda ner mig i sängen och sova nu! Imorgon blir det avskedsfest för Hannah och Sofia, roligt :)
Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0