en rejäl klippning

sofia och jakob har varit här ikväll, det var roligt att träffas alla igen och vi pratade om massa minnen som vi gjort. tex när jag och fiia hade x-box lan och simon och jakob joina oss mitt i natten! sånt där måste vi göra om, jag älskar impulsgrejer och vill ha mer sånt i mitt liv! härliga tider :)
sofia passade även på att klippa mig och simon, fast jag inte vill inser även jag att man måste toppa håret då och då, och nu känns det faktiskt fräschare.

dagen i allmänhet har varit hemsk! det började med att jag och simon blev småtjuriga på varandra i morse då jag upptäckte att han ännu en dag försovit sig och kommer komma försent till jobbet, jag somnar om när han åkt och vaknar av ett gulligt sms där det står, förlåt älskling <3! kan man vakna på bättre sätt?
det tar ett tag och sen ringer simon och säger att han är på väg in till sjukhuset för att han klämt sitt finger i en maskin på jobbet. allt verkar rätt lungt och simon var helt okej. det tar ett tag och sen ringer jag upp och ser hur det går.. då svarar en annan kille och säger att simon mår jättedåligt och att de behöver komma till sjukhuset nu, och de skulle höra av sig när de var klara...
de där tre timmarna var de längsta i mitt liv, jag satt på jobbet och kunde verkligen inte koncentrera mig. det handlar bara om ett finger men när han sa att han klämt fingret i en maskin och det är det ända jag vet så inbildade jag mig värsta scenariet. jag trodde självklart det värsta, att simon skulle komma hem med 9 fingrar.
men tillslut hör han av sig och berättar att det gått bra, och han är på väg hem :) och han hade faktiskt med sig 10 fingrar hem. haha!

nu är han sjukskriver hela denna veckan, så imorgon när jag också är ledig passar vi på att åka till linköping en sväng och träffa syster och martin, ska även på stan och se om det finns något som vill hem till mig ;DDD
kanske blir en tripp till söderköping och äta glass också, yippe!!

<3


Kommentarer
Postat av: sofia

gaaah, jag saknar de gamla tiderna ibland faktiskt

vi måste göra om, eller ännu bättre hitta på mer nya saker som vi kan se tillbaka på i alla framtid

2008-08-07 @ 12:19:11
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0