en varm dusch..

.. är precis vad jag och simon har tagit, och det behövdes kan jag lova! ;DD

har jobbat hela dagen och sen bara slöat runt, dagen har bara försvunnit? det känns inte bra.. jag och simon har i alla fall storhandlat idag för första gången. det var roligt men gud vad vuxen man blev helt plötsligt, det är helt annat än att bara hoppa in en snabbis på ica och handla för 200 kronor. Vi använde scanern, men skiten funkade inte när vi kom fram till kassan, så fick ta den vanliga sen ändå! efter det åkte hem till mamma och pappa som hade bakat rabarber paj, smarrigt!

igår träffad jag syster + alla andra! och katten var så sööööt, hon var kritvit och så gosig! man blir så sugen på att ha en, men vill ju mkt hellre ha en hund! helt plötsligt vill jag ha allt, hahaha!  jag lovade att ta med mig kameran, tror ni inte jag glömde den hemma? får se om jag hinner få fram något kort imon innan de åker hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0