film på tv4+

jag och simon ligger och kollar på jurtjurkogården, alltså djurkyrkogården.. men tror faktiskt att den heter det första! haha jag är som ett litet barn, tycker det är sjukt spännande med skräckfilmer, men ändå sitter jag mer än 75% av filmen med en kudde över huvudet och håller för öronen, haha. jag kryper ner hos simon och är skiträdd. vågar inte gå själv nånstans efter jag har sett en skräckis. I pausen tänkte vi gå ut med ebba en sväng innan vi skulle gå och lägga oss, men tror ni jag vågade det? noo way! simon fick inte gå heller för jag stannar ju inte kvar själv :) men jag hoppas ebba klarar sig ändå! hon sover nu så hon verkar inte bry sig så mkt! blir nog till att gå upp tidigt imon istället, men det kan jag stå ut med!

det har varit en seg dag, har inte riktigt kunnat hitta på något kul.. men jag hoppas inte barnen har haft allt för tråkigt! maja började pippla lite när vi skulle gå och lägga oss förut, jag längtar hem och allt ni vet. men bra som jag är fixade jag självklart till det :) så nu sover alla tre där ute i bäddsoffan!

och nu ska jag sova, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0