Freeday

Exakt så stårt det på mitt schema idag :)
och denna lediga dag är verkligen efterläntad måste jag säga.

Jag sova ända tills mamma ringde och frågade om jag ville komma upp och äta pytt i panna med dom idag, Gratis mat tackar man inte nej till nu när pengarna börjar ta slut. hur långt är det kvar till den 25 egentligen?
Sen har mamma lovat att hon och pappa ska hjälpa mig lite i lägenheten idag, sätta upp draperi, gardiner, tv m.m. ska bli skönt att få lite till iordning. När jag och Simon var i Linköping häromdan köpte vi även hyllor till lägenheten, och det gjorde verkligen att lägenheten såg livligare ut :)

Sen ska jag även försöka hinna träffa Stina som kommer in från Aneby, vi måste ha mysdag snart! När jag är ledig och kan vara med.. Jag börjar bli lite trött på att man jobbar hela tiden, eller det känns som jag jobbar hela tiden och när man kommer hem är man så trött så man orkar inte hitta på något. Men det är såhär man måste lära sig att leva, iaf för mig som har planerat att jobba några år innan jag pluggar vidare, till något. Man kankse kommer in i det mer och tillslut blir det att man orkar med mer på vardagarna efter jobbet ändå! Hoppas på det, för såhär att det verkligen tråkigt att leva.

nu måste jag hoppa in i duschen, sen ska jag upp till mamma & pappa.
<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mig då? :)

2008-08-13 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0