Godmorgon

Jag och Simon har varit och handlat lite god frukost nu som vi snart ska trycka i oss. Klockan är redan halv tre och jag börjar jobba om en kvart.. Tror jag ska införa en lag om att det är förbjudet att arbeta på helgerna, för det är verkligen pest och pina!

Igår var det kanon, roligt att träffa lite människor som man inte träffar så ofta och jag är så glad för Hannah och Sofia! Fatta vad det kommer vara med om, och hur underbart de kommer ha det på de vita stränderna vid det knallblå havet? Åhh vad jag blir sugen på att ta en sista minuten snart, nu när hösten börjar komma!
Jag säger som Sandra sa igår, nu är det starten på allt.. det är nu alla börjar åka ifrån Tranås och snart är det bara jag och Sandra kvar här! Lite tråkigt måste jag faktikst säga, och jag tycker ett år är så lång tid!

Nu måste jag stressa lite, för snart måste jag åka!
uppdaterar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0