guitar hero

här spelas det guitar hero för fullt! julia håller på att lära maja, men ser ut som julia spelar mer än lilla maja :) hhaha.. måste snart åka och köpa lite gottigheter till kvällen. blir pizza, massa godis, chips och dipp! ska väl åka förbi videobutiken och hyra en film också! annars händer det inte så mycket mer än att det ser ut och bli en seg dag, vädret kommer nog inte bli bättre och det är inte så roligt att gå ut och hitta på något när det regnar!

kom och tänka på lettland imorse, ibland längtar man tillbaka dit.. snöbollskastningen på fönstret, alla kväller i the scaryhouse, hur sandra trillade i vattenpölen första dagen ;D haha! och även hur hon trillade i pinigsrummet när hon skulle ta bollen! LB, BIGM och come on, lets go! är alla mina tjejer med på att kankse dra ihop en resa i höst och se hur det är med alla igen? nikita måste ha blivit jättestor nu, och det skulle vara så kul att se barnen igen :) ja är på't och jag vet att palme'r är påt. eftersom jag var tvungen att slänga iväg ett sms till henne när jag var lite lipig ;D bara och bestämma ett datum sen drar vi..


       
(bilderna är klickbara)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja,vi måste verkligen boka en helg som vi kan åka :)

2008-08-02 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0