Hej Hej

Fullt ös, medvetslös!
Inte riktigt, men dagen har gått i ett så har inte hunnit uppdatera något..

Jobbade 07:00-14:00, sen åkte jag direkt efter jobbet till gotteriet där Sandra och Stina satt och väntade på mig :) Vi snackade skit över en lunch och jag kom på hur mycket jag saknat dessa människor, hihi! Sen var Stina tvungen att åka hem och jobba så jag och Sandra forsatte hem till mig, där vi satt och nördade som två idioter framför bilddagboken och massa bloggar och uppdaterade varandra om vad det fanns för nyheter, (och ja, ni får kalla oss nördar) för efter ett tag kom vi på oss själva! Så vi bestämmde oss för att ta tag i våra egna liv istället för att leva oss in i andras. Vi började med våran årliga träning, och nu får vi se hur länge det håller, men att börja med en timmes promenad är en bra starta. Om det inte hade varit Fredag imorgon så hade jag gärna gått ut då me, men nu är jag upptagen imorgon och Sandra jobbar!

Sen kom jag hem och möttes av svärmor och svärfar som var på besök. De fixade våran dammsugare som har sugit så jäkla dåligt på senaste, och det förstår både jag och Simon att den inte suger så bra när påsen är full och hela röret är fullproppat med skit! Opps, det var nog ett tagsen den påsen blev bytt :) och jäklar vilken skillnad det blev, nu är det mycket roligare att dammsuga, så tror jag ska göra det lite efter jobbet imorgon bara för att :D

Imorgon börjar jag 6, och jag skulle fått cykla till jobbet. Men Linda är en sån ängel så hon kommer och hämtar mig innan jobbet, och sen får jag gå en härlig promenad hem! så nu borde jag snart tänka på att sova lite, eftersom klockan ringer 5 imorgon!

PUSSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, men vi tar ju det nästa vecka, nu när jag typ är arbetslös o allt :P

2008-08-14 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0