jag blev ett måndagsbarn

Godmorgon, godeftermiddag eller vad säger man såhär dags?
det känns som morgon fortfarande, men klockan är ju 4.

har inte kunnat uppdatera något idag pga att vårat internet inte har fungerat, dom där com hem asså. de lovar hela tiden att de ska kolla upp det och att allt ska funka, men nu har vi haft det i nästan en månad och det funkar inte helt än.. hmm!
idag har jag sprungit lite i affärer, har köpt ett par svarta chinos nu, vill helst ha ett par bearscha, (men gud hur stavas bearscha?) aaha, får skriva ljusbrun, då kanske ni förstår vad jag menar :* men de svarta var mkt billigare och så satt de mkt bättre. ska nog ha dom på lördag då jag och simon ska på 30års kalas!
har även inskaffat mig en kalender idag också, undra hur länge jag kommer använda den.. men när man har så mkt olika tider som jag har på jobbet, måste jag skriva upp det någonstans :D

sen kom jag hem och plockade iordning lite i lägenheten, vek tvätten sen igår och lagade även mat. som jag måste erkänna att jag misslyckades med, STORT! jag mådde nästan illa när jag åt det, undra vad jag alltid gör för fel? skrev iaf en lapp till simon att han äter det på egen risk :)

om en timme börjar jag jobba, yippie!!! eller inte.






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0