Matilda + Rihanna = SJÄLVKLART!

Jag har hört några gånger att jag påminner om Rihanna, men nu var det ett tag sen.
Men igår på 30 års festen kom det på tal igen, var ett x antal människor som kom fram
till mig och sa det när de satte på Rihanna - Umbrella på stereon.

aa jag vet inte? lite likheter finns kankse :)
har typ inga bilder på datorn eftersom alla ligger nymera på skivor,
men några hittade jag och ja, ni kan bedömma själva!
Lättare för dom som sett mig i real life!








.. jag lever på det i alla fall ;)
vem skulle inte vilja vara henne?
ibland har jag turen att få vara det, eller hur sandra? haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det händer ju ett antal gånger att jag är kompis Rihanna ;)

2008-08-17 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0