Jobbig dag

Egentligen orkar jag inte uppdatera, men gör det ändå! Skriver lite fort innan jag ska åka och jobba, som jag inte alls är sugen på! Men det gäller bara 5 timmar så får stå ut.. Har varit en jobbig dag idag, men många tårar. Själv gråter jag bara för att det är synd om Stina och för att alla andra gråter, men om man bortser från det hemska så har det varit underbart att träffa Stina, har så roligt med den tjejen, och snart kommer jag ut och äter tacos hos dig i dina snygga tacoskålar ;)

Skämt och sido, men som ni förstår så gick det inte så bra hos veterinären idag! Delight har en knäskada som kommer ta ett år att läka, om det ens kommer bli läkt! Eftersom jag inte riktigt är en hästtjej förstår man nog inte hur tufft ett sådant besked är.. Efter det började de att prata om att Stina skulle ta kontakt med försäkringsbolaget om att ta bort henne. Då brast det och nästan för mig också, jag stod där med Delight och nöp mig i magen för att tårarna inte skulle börja komma! Det kommer inte hända, men däremot funderar Stina på att göra ett föl på henne, och det tycker jag låter som en toppen ide :) Sen när vi kom hem så skulle vi berätta beskedet för min moster och mina kusiner (som är fodervärdar) på Deligth. Då kom det ännu mer tårar och alla hade verkligen hoppats på att det skulle sluta med ett lyckligt besked idag, icke sa nicke!

Nu måste jag få i mig lite mat innan jobbet kallar, uppdaterar mer när jag kommer hem!
(om jag orkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0