måste säga grattis till mig själv!

idag var det ingen vanlig dag på jobbet, och ni kan inte ens gissa vad som gjorde den så speciell :) jo det är såhär, vi har en tävling på jobbet och den som säljer mest under 1 vecka vinner! och vecka 32, var det min tur :D JAG VANN!!!  jag är superglad, det känns underbart! åhh jag log hela dagen och var tvungen att gå runt och skryta lite, haha!

och när någon vinner skickar de ut ett mail till alla som jobbar på SJ
och berätta vem som vann.. och när jag läste mailet så stod det:

"vinnaren vecka 32 blev
Johanna Amneklev, ett stort
grattis till dig"

Och för er som inte vet är Johanna min syster och hon har också jobbat på Sj,
fast det var typ 3-5 årsen! men sen hade de skickat ut ett till mail efter det där det stod:

"Självklart menar vi Matilda Amneklev och ingen annan.
hennes syster heter Johanna och har
arbetar hos oss innan. ibland blir det lite fel :)"

det var lite kul, och jag tror Johanna blev glad när jag berättade det.
Åhh då har de inte glömt bort mig va det första hon sa när jag berättade det :)


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: ja verkligen :)

2008-08-11 @ 22:40:24
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0