Myskväll med Lisa

Idag och imorgon är Simon på bandyläger i Skillingaryd, så Lisa och jag tänkte ha lite myskväll här i lägenheten! Vi sitter just nu och planerar på vad vi ska äta för gott och även vilken film vi ska se på senare, jag håller på att tankar hem ps. i love you! Så det lutar mot att det kommer bli den.. har hört att den ska vara bra :D :D

Idag har jag och Sandra varit över allt och lite till, känns det som! Vi skulle åka till Jönköping för att Sandra skulle pierca sig. Det började med att vi åkte fel så vi tog svängen över Aneby dit :) Sen när vi kom dit shoppade vi lite och sen skulle vi leta efter en piercinbutik, men vi orkade inte leta så länge så vi tänkte att vi åker hem över Eksjö så kan hon göra det där. Men då hade de ingen tid förens på Tisdag, så hon får vänta några dagar till.
Sen ringde Sebstian och frågade om jag ville göra honom sällskap på stan, så vi gick där fram och tillbaka i våra små butiker och försökte leta efter något snyggt till honom. Det blev en plattång, och två tjocktröjor! Får åka till linköping över någon dag istället, lite mer utbud där :)

Dagens shopping:



ett par stövlar från skopunkten, 399 kr
ett väska från vero moda, 275 kr


Kommentarer
Postat av: Ida

tack du :) SNYGG BLOGG!! Jag har försökt fixa min. Går ej :/

2008-08-29 @ 22:25:22
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0