Ps, i love you

Har varit en mysig kväll med mkt prat, om allt mellan himmel och jord :) Jag och lisa hämtade upp Sandra när hon slutade jobbet, och då hade vi efter mkt om och men äntligen bestämmt vad vi skulle äta. För mig och Sandra blev det kinamat och för Lisa som är lite pippligare blev det en kebabpizza. sen köpte vi även med toblerone glass hem, som inte alls smakar toblerone :)
Sen har vi suttit vid mitt köksbord och pratat ända tills nu, vi har precis skjussat hem Sandra! Jag och Lisa tänkte sätta på filmen ps. i love you nu. Får hoppas jag håller mig vaken hela filmen, vilket inte är så troligt. Haaha!

Hoppas ni haft en bra fredagskväll, och njut av er lediga helg.. Det ska jag göra :D
puss och godnatt läsare <3



Kommentarer
Postat av: Amanda

Joo jag har allt hört att du är på jakt efter mina skor du också, grr!

2008-08-30 @ 15:59:17
URL: http://segerson.blogg.se/
Postat av: sofia

gaah, jag lipade sönder mig efter den filmen

2008-09-01 @ 21:46:18
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0