Skolan imorgon

Men inte för mig, tyvärr!
Simon ska börja skolan igen, han ska läsa någon ett års linje så han blir svetsare. Han är så nervös inför imorgon så jag undrar om han kommer kunna sova något inatt :)

Jag vill också börja skolan, jag kommer ihåg när man satt där i aulan och man skulle få reda på vilken klass man skulle hamna i. Man kollade runt på alla och undrade om just vi skulle bli klasskompisar. Jag kom ihåg när man satt där i klassrummet med nya klassen, och man tänkte "undra vilka jag kommer att umgås med"
Då visste jag inte att jag skulle få tillbringa 3 år med världens bästa klass! Som man aldrig mer får tillbringa sina vardagar med..
Alla dagar vi har skrattat, gråtit, bråkat och nästan hatat varandra, alla dagar saknar jag! åhh om man ändå kunde spola tillbaka 3 år och få börja om från början!

Ne, nu måste jag rycka upp mig, istället för att sitta här och lipa
så får jag ta tag i det och fixa en klassfesta snart!

Let's have a party, yää yäää yä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0