snart borde grannarna börja undra?

Jag har haft en mysig kväll framför tv:n med massa glass. Har legat och kollat på en prinsessas dagbok 2 nu, fick ett litet ryck mitt i filmen och började plocka iordning i vårat sovrum, tog bort alla kläder, packade upp kuddarna vi köpte idag och jag började även att dammsuga, snart borde grannarna undrar vad jag håller på med när de hör att någon dammsuger halv tio på kvällen? :) Det är roligt när man får sånnadär ryck, då går det för en gångs skull fort att städa!

Simon har inte kommit hem än, trodde inte inventering tog så lång tid! Så någon mat blev det inte ikväll och inget myspys heller :( hoppas han kommer hem snart för nu börjar det bli lite ensamt, och jag som ska sova snart för jag börjar tidigt imorgon! Jag ska nog gå och tvätta bort sminket och se om han dyker upp.. tänkte läsa i min bok ikväll som jag lånat av Sandra den heter "Klockan 10:31 på morgonen i khao Lak", handlar om en man som förlorade både sin fru och sina två barn i tsunami vågen!

Sov så gott, älskade läsare!
/ M.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: många som vill ha den :D

2008-08-31 @ 22:57:38
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0