Tisdag

Godmorgon.. Kan tala om för er alla att det är en mycket gladare matilda som vaknade upp idag :) det beror nämligen på att jag och Simon bestämmde något igår, som jag hoppas blir av. Kommer inte berätta något för nån innan det är bestämmt så det är ingen ide ni tjatar. Men om ett x antal månader så kankse, kankse..
Ska upp till Mamma och Pappa efter jobbet och prata lite med dom om det, och sen ska jag även hämta lite grejer som fortfarande står kvar på mitt tonårsrum. Mamma hade varit snäll och plockat iordning allt, jag har även en hel gaderob där uppe. Det är grymt mkt kläder så jag fattar inte hur jag ska få plats? Min gaderob här är nästan full.. Men ändå är det inga kläder jag vill slänga, fast jag levt utan dom i ca 2 månader! Dagens I-lands problem :)

Nu är det dags att ta på mig kläder, jättekul att ha en hel vecka framför sig + helg! usch då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0