Tisdag

Om man skulle orka gå och duscha snart? Känner verkligen inte för det och jag har ju fastnat framför en prinsessas dagbok som går på trean nu, går ju inte och missa :) Funderar på att duscha imorgon bittit innan Stina kommer, för imorgon ska jag nämligen hänga med Stina till mantorp och kolla om hennes häst är frisk. Inte för att jag är så hästintresserad men det ska bli kul att få umgås med henne lite! Så klockan 07.30 kommer hon och hämtar upp mig, men det kan jag stå ut med!

Det var skitkul på barngympan, och det känns kanon bra! Alla barnen är så söta och duktiga och man blir så lycklig när man ser deras glada små söta ansikten lysa upp då de klarat av en sak.. Roligast ska nog bli när vi åker ut och tävlar med dom, om det nu blir någon i höst :) När jag kom hem så satt Simon, Ekedahl och Östh här och spelade poker, idag igen! Jag som skulle sova tidigt idag, kommer säkert inte komma i säng före 12.. Försöker få Simon att vinna massa pengar så att han kan köpa ett par nya gympaskor till mig ;) Ibland måste de få skämma bort sin flickvän lite och idag har jag faktiskt lånat ut min dator till honom hela kvällen! hihi

Lägger in bilder på vad paketet innehöll så fort jag får tillbaka min dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0