tvätttid

idag har jag och simon tvätt tid, till klockan nio ikväll! så vi ska försöka få med allt i den stora högen som bara växt och är nu bauta stor. när man väl tvättar går det skit bra, men det gäller ju att få tummen ur röven och göra det (ursäkta utrycket). hahaha!

igår var det kanon, efter att ha stressat hem och klätt upp mig så gått det gick mötte jag upp Sofia på stationen, sen gick hon, jag, axel och två boxholmskillar till statt. roligt att träffa lite tranåsfolk igen, och jag och fiia träffade även Sonny, det var hundra år sedan men han är alltid sig lik :) blir nog att åka ner till göreborg och hälsa på honom någon helg framöver!

juste, har glömt att berätta att jag har fått en liten kusin.. åhh äntligen lite bebisar i släkten igen :D tyvärr bor de i norrköping så träffas inte så ofta, men det blir ju till att gå på dop, och jag som skrev häromdagen att jag ville gå på bröllop.. det är ju inte riktigt samma sak, men det är härlgit att gå på dop också! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0