Tråkigt inlägg

Hej Hej!

Ligger äntligen i sängen, och jag måste skriva ÄNTLIGEN med stora bokstäver.. Har längtat efter detta hela dagen! Vaknade verkligen på fel sida imorse och på köpet försov jag mig så jag kom försent till jobbet. Idag har varit irriterad på varenda kund, kan man inte tänka lite själv? åhh! Och det passade verkligen inte att ha min första choachning eller hur det stavas, det menas att vi spelar inte tre samtal sen kommer jag och min handledare att sitta och lyssna på det och sen kommer han berätta hur jag skulle göra istället och vad som var bra! Kan tala om redan nu att det kommer komma upp en hel del synpunkter men idag kunde jag nästan inte hålla mig när kunderna beter sig som tio åringar, åhh jag blir nästan irriterad av att tänka på det, haha!

Har tänkt att uppdatera flera gånger från jobbet, men kände att det inte var någon ide för det skulle vara ett idiot inlägg som jag skulle behöva ta bort sen! Tur ändrades mitt humör när jag kom till barngympan, alla barn får mig på så bra humör :) och det var lika roligt idag och jag längtar till nästa torsdag (jag jobbar på tisdag och kan inte vara med då). Tyvärr höll inte glädjen så länge för när jag kom hem blev jag så irriterad för att det ser ut som jag vet inte vad i våran lägenhet, och jag hatar att ha stökigt omkring mig :S hahha. Nu borde jag sova för jag hoppas verkligen jag vaknar på bättre sida imorgon!

MIN ÄLSKLING ÄR BÄST I VÄRLDEN, PUSS TILL DIG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0