det går segt

sitter och bränner ner alla mina bilder på cd skivor, tänk att det ska ta en hel dag och göra det, sjuuukt!
men antar att det är så när man har många bilder, är ju tur att jag tog det en dag när det är fult väder och alla mina kompisar jobbar! kände att det var på tiden att göra de, då min dator helt plöstligt bara la av igår, testade att sätta på den igen men då stängdes den av igen, åhh! har inte ens haft den i ett år än och den är redan cepe. men som tur va fick ja igång den idag igen, och nu tömmer jag hela datorn på allt, så får vi hoppas den blir som ny!

har sovit hemma inatt, hos mamma och pappa! simon har semestar så han är i värnarp denna veckan och hjälper till med att måla om huset, 100 kr/ timmen är inte så dåligt :) så fiia sov hos mig i måndags så jag slapp känna mig ensam, (tack hjärtat,) mer sånna dagar! men igår hade jag ingen som kunde sova, och simon hade tagit med sig internet hem, så då kunde jag lika väl åka upp hit efter jobbet och sova här!
inatt sover syster hos mig, det ska bli kul! inte ofta vi träffas bara vi två!
imorgon jobbar jag dag, sen tar jag bussen ut till simon och hjälper honom med huset, är ledig på fredag!

nu börjar skönheten och odjuret på femman!
byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0