det kallas kärlek,

Godmorgon, Godmorgon!

Hoppas ni njuter av den fina dagen, själv sitter man på jobbet och jobbar heldag. men jag klagar inte, är bara glad jag slipper jobba kväll! imorse försov jag mig, självklart! johanna kom ju hem vid tvåtiden efter att ha varit på sommarstatt, sen låg vi och pratade i någon timme, så är skapligt trött nu.
jag som skulle duscha och allt innan jobbet, nu måste jag stressa hem och hinna hoppa in i duschen och sen hinna ta bussen ut till simon. ska krama sönder honom, har ju inte träffat honom sen söndags. åhh vad jag längtar!

skönt och va ledig imon, inte lika skönt och jobba helg. men har förmiddagspass så då går det rätt fort. På lördag ska jag, simon och hans föräldrar ut till mina föräldrar på torpön, ska bli mysigt. hoppas bara på fint väder så vi kan åka ut på sjön lite.

nu måste jag kila, ha en bra dag!
/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0