Don't tell me you're sorry, Cause you're not

åh det är en riktig sommarkväll ute, jätteskönt! tyvärr spenderar jag den kvällen ensam i lägenheten.. hade inte riktigt planerat det, men det blir inte riktigt som man tänkt sig ibland. börjar ju ifs jobba imon vid kvart i åtta, men för det måste jag ju inte sova vid nio?? ibland förstår jag mig inte på dig!

var på sjön idag innan jobbet, förstår ni att jag hade sån ångest när jag var tvungen att packa ihop mitt vid ett och åka iväg och jobba. men dagen gick rätt fort ändå. får hoppas att det är lika fint väder imon efter klockan två då jag slutar :) får ju knappt någon färg denna sommar.

nu funderar jag på att sätta på sex and the city filmen,
har ju inte hunnit med att kolla på den än, dåligt av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0