en seg dag..

..men solen lyser iaf :)

började vid sju idag, usch jag och simon fick pallra oss upp vid sex. och det gick verkligen segt. haha tio över sex kom vi nog tillslut upp efter att klockan ringt ett x antal gånger. så gissar på att simon kom ca 15 min försent till jobbet! jag slutar vid tolv idag, det är skönt! men ska hem och städa det sista i lägenheten då, för i eftermiddag åker vi hem till simon på landet på obestämd tid, inte ritkigt kommer hem innan lördag eftersom vi ska vara barnvakt! men då vill jag att lägenheten ska vara nystädad och fin. 
ikväll ska vi besöka bulefestivalen en sväng, vet inte om vi håller oss kördugliga eller inte, men simon börjar vid sju imorgon och jag jobbar kväll. men ska bli kul och träffa lite människor där ute igen :)

nu måste jag jobba vidare, kön stiger hela tiden!
hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0