frukt & smält chocklad

ikväll har jag och simon haft myskväll, vi skärde upp massa olika frukter och smälte marabou chocklad. sen åt vi frukt,  smält chocklad med vaniljglass, smarrigt ;D vi ligger och kollar på tv nu, ingen som vet någon bra film som går? verkar ju inte vara något bra ikväll.. simon har fastnat framför en jättedålig film, och han vägrar byta kanal. jag får nog gå och lägga mig istället, måste ju ändå snart sova för börjar vid 07.00 imorgon.
har precis pratat med sandra lite, så tråkigt att vi inte träffas så ofta. är så mycket som händer för tillfället och jobbet tar så mycket tid. men nu har vi bokat in att vi ska ses en stund på fredag efter jobbet! stina kommer in till stan på fredag också, men tyvärr hinner jag inte träffa henne ;S får ta och åka ut till henne någon gång nästa vecka kanske, om hon har tid någon dag!



update om ebba,
jag skrev för några dagar sen att ebba (simons hund) hade fått en stor infektion i kroppen. Hon börjar bli lite piggare nu, såret på halsen håller på att torka ut och nu viftar hon lite på svansen när hon går. men hon är ändå långt infrån bra, djurläkaren hade ringt idag iaf och berättat att alla hennes värden var bra, så hon borde bara bli bättre och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0