Godmorgon

vaknade upp med ett leende på läpparna idag, åhh jag är så glad idag :) vet inte varför, men det är så härligt! är ledig idag, så tillbringar min dag här ute hos simons föräldrar! skulle måla huset idag, men det regnar ju hela tiden så blir nog inget med det. ska istället ner till simons brorsbarn anton som fyller år idag. GRATTIS!
vi ska snart åka iväg en snabbis till eksjö, simon måste köpa en töjning till örat eftersom han tappade sin igår!

ikväll ska vi på grillfest, sen kanske vi går upp till puben. både jag och johanna ska jobba imorgon, men jag har inte så ansträngande jobb precis, så en dag kan man stå ut. vi får se hur kvällen slutar!

uppdaterar mer senare, måste åka nu!




bild från igår, när vi grillade
(simons bror på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0