jobb, jobb och åter jobb

åhh jag har en såndär jobbångest! fast jag har ett jätteroligt jobb (än sålänge) så brukar jag få det ibland och speciellt när jag vet att simon är ledig och bara glassar runt. men idag handlar det bara om fem timmar,
17;00-22;00. så får stå ut! ska snart packa ner allt och ta min cykel och cykla iväg!
juste på tal om cykel, simon när du läser detta lova att inte bli arg. men har glömt att berätta en sak, när jag lånade din cykel i måndags så råkade jag ha sönder den (A) den där jäkla växelvajern gick av, jag skulle bara växla och det gick skittrögt och sen small det! förlåt förlåt förlåt! haha jag får leta upp en ny till dig.

nu måste jag stänga ner här, uppdaterar nog någon gång på jobbet, annars hörs vi inte förens imon kväll då jag är ute hos simon.

ha en bra kväll alla!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0