Let us die young or let us live forever




















hade en sån hemsk mardröm inatt,
vaknade upp med kinderna helt blöta. och varje gång jag somnade om kom jag in i drömmen igen ;S jag var så dum och sa massa klantiga & elaka saker som bara ploppade ut ur munnen, jag försökte styra att inte säga det men det bara kom ut. det var så verkligt att när jag vaknade på morgonen trodde jag verkligen att det var sant! jag kramade om simon som låg brevid mig och han tryckte mig till sig och då förstod jag att det bara var en sjuk dröm, tur! men det är så konstigt, man ser sig själv stå där och säga massa saker, som man inte menar till den man älskar mest av allt! och man kan inte styra det. och så fort jag hade sagt en sak ångrade jag mig så otroligt mycket, men ändå kom nästa dumma ord ut direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0