Måndag

dagen har bestått av jobb, sen efter jobbet åkte jag hem till lägenheten och började min storstädning som jag planerat att göra denna vecka. har bara köket och badrummet kvar nu :) känns så skönt när allt är iordning och fräscht. När simon kom hem åkte vi ut till seglavik och badade. det är så skönt i vattnet nu, till och med jag badar och då är det verkligen ett tecken på att det är varmt ;D jag badar inte i första taget, jag har blivit en sån stor badkruka på senaste. haha.. träffade lisa och sille på kvällen, och då åkte jag och lisa och badade igen. lite kallare denna gången, men jag doppade mig först faktiskt.

nu ska jag mysa med simon, han har stängt av datorn lite tidigare idag för att ja ska för en gångs skull få somna i hans armar, åhh vad jag är kär, ska stänga ner här nu och pussa sönder honom.

sov gott <3

ps. jag har kommit på vad jag ska göra imorgon nu, min mamma är räddaren i nörden. hon är ledig så jag ska åka upp och sola med henne. sen på kvällen ska jag, simon, lisa, sille och josefin åka till vetlanda och kolla på speedway :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0