måndag

gud vad jag är trött idag, när jag kom hem från jobbet somnade jag på en gång. sen kom simon hem och väckte mig. han hade ju lovat att vi skulle ut och springa idag, och nu höll han det faktiskt :) vi åkte och hämtade våran raouter som kommit till bredbandet, sen åkte vi hem till mamma och pappa och fikade en sväng. pappa passade även på att ringa till HP angående min dator. har inte ens haft den i ett år och batteriet är redan kasst. så nu får jag ett nytt hemskickat till mig, yeees!

efter det tog vi en springtur. jag trodde jag skulle dö, men jag gav mig inte i första taget. vi ska ut imorgon igen, om jag inte vaknar upp med världens träningsvärk, men får hoppas det går bättre då.
juste en sak till innan jag går och lägger mig, idag pratade jag med min första känis på jobbet. är nog inget och skryta om eftersom jag knappt vet vem det är. men hon är iaf med i läkare utan gränser. det är alltid nått, nästa gång får jag nog david beckham, känner det på mig :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0