på jobbet,

sitter på jobbet nu, tänkte säga förlåt för dålig uppdatering nu på senaste. men igår spenderades dagen i ullared. åhh i love it! spenderade massa pengar, och det bästa utav allt är när man kommer hem och ser allt man har köpt :) iii. sen tänkte jag uppdatera lite idag och berätta vad jag köpt osv. men då hade vårat internet hemma pajjat. så nu har vi tydligen inget internet på dagarna, bara på kvällarna!

ikväll ska vi ut till simon efter jag slutat, blir att festa lite hos johanna och dom och sen gå vidare till puben. så kommer troligtvist inte kunna uppdatera ordentligt förens på söndag! men lovar att berätta allt jag köpt då och även berätta hur helgen varit!

ha en bra fredagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0