speedway

igår var vi på speedway i vetlanda, jag simon och lisa. josefin och sille kunde inte hänge med tillslut, de skulle gå på batman filmen.. men vi åkte och vi hade med oss picnic och det var jättemysigt ända tills solen gick ner och det blev skitkallt :) träffade även simons bror och frida där, händer ju inte allt förofta. efter tog vi en sväng förbi mc donalds och flötade lite, måste passa på när man är i en stad som har mc! hahhaha..



bild från speedwayen, och det är lisa som tagit den. det förklarar varför vi bara har halva benen med och det är ca 2 meter himmel ovanför våra huvuden. hahah du är duktig du lisa, men tror inte fotograf är något yrke för dig! ska nog även tillägga att simon har mina solglasögon på sig, han gick inte med dom sen! haha ;D

nu ska jag ta tag och städa klart det sista i lägenheten, sen packa ihop våra saker!

Kommentarer
Postat av: jessica

ååh, ni är det sötaste paret jag vet ^^

2008-07-31 @ 11:47:33
URL: http://jessicawisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0