storstädning

nyss kommit hem från jobbet, gick som en zombie hela dagen! jag höll på att somna hela tiden, och speciellt sånna dagar kollar man på klockan hela tiden och då går tiden så otroligt sakta. men nu är jag iaf äntligen hemma, och ser fram mot en lugn dag med en stor myskväll!

simon och jag ska snart åka till shalom och köpa en pizza att flöta i oss, han är bakis och jag känner mig nästan bakis, så då är det tillåtet att vara lite onyttig. efter det ska vi däremot ta fram både dammsugare och skurhink. ska troligtvist åka ut till simon ikväll, ska vara hund och katt vakt veckan som kommer nu. och då måste ju lägenheten vara fin och fräsch tills man kommer hem! beställde internet idag, yeey! om en vecka kommer det och då slipper jag sno grannes hela tiden!

igår var det kul, var dock inte så social eftersom jag somnade hela tiden. men är man den ända som är nykter och har jobbat hela dagen och bara tanken på att jag skulle upp idag igen gjorde att jag somnade, men kom hem runt halv två tiden. jag gick och lade mig direkt men simon fick för sig att gå ut på stan en sväng! Och som orolig flickvän kan man självklart inte sova då. när han äntligen kom tillbaka vid tretiden kom jag in i min skönhetssömn ända tills klockan ringde vid 7.

nu är det pizzadags, puspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0