jag älskar landet

Hej Hej!
försökte uppdatera bloggen igår när vi kommit hem, men funkade inte då! ;S 

igår var vi iaf hos Bettan och Johan (affes föräldrar), vi var där och grillade. de bor på en stor mysig gård med massa kossor omkring sig. jag och johanna fick hänga med när johan skulle åka och ge vatten till korna i hagen. det kändes så somrigt på något vist att sitta på vagnen bakom traktorn :) på tillbaka vägen fick vi sitta i skopan istället, då körde han oss upp och ner hela tiden och det bara sög i magen, hihi sånt tycker jag om!
 vi grillade lite och hade det supermysigt! tror jag ska tvinga simon att vi ska ha en bondgård sen, jag trivs verkligen i sådan miljö. okej, jag skulle inte vilja jobba som bonde, det är långa sletna dagar, men jag kan bo i ett hus nära en bondgård så kan jag hjälpa till när jag vill :)
Johanna och jag skulle ner till kalvarna och hälsa på dom, självklart skulle ebba med in i hagen och rulla sig i någon äcklig sörja, två gånger! så hon stank bajs hela kvällen, det slutade med att simon fick duscha av henne när vi kom hem..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0