välkommen till SJ

hej hej bloggen!

sitter på jobbet nu, har äntligen rast!
dagen började ju inte bra direkt, så fort jag kom hit såg jag att det var skitlång kö. usch, får ju jobba arslet av mig. sen har magen börjat kurra också, jag som inte har med mig någon mat idag eftersom det är så kort dag, och frukten är slut här! sen så fort jag kom hit till jobbet, så kommer solen fram, åhh! jag behöver nog gå hem och lägga mig, får jag en jobbig kund idag kan han få känna på att han lever :D haha!

3 timmar kvar, sen ska jag hem och göra sallad och äta vitlöksbaguetter, mums.
ingen som vet någon bra film som går ikväll? efter klockan tio?

saknar min plutt, inte van att sova utan honom!
tur att syster ställer upp i hans ställe.

nehe då är det dags att börja jobba igen
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0