världens bästa pojkvän

iii, jag har haft en jättemysig dag/kväll med min man!
efter jobbet åkte jag direkt ut till simons föräldrar, där simon var. vi åt lite mat och sedan tog vi deras båt och åkte ut på sjön, där mötte vi upp cricke och alla och åkte till en ö där vi slog oss ner. badade, solade och åkte wakeboard hela eftermiddagen, cricke och killarna hade även med sig korv som vi grillade, eller snarade kokade. (det var bullens varmkorv) :D
när vi var på väg att åka tillbaka så ringer fiia och frågar om vi kan komma och hämta henne i nässjö, självklart! men så enkelt var det tyvärr inte. fiia var på väg hem från halmstad och hennes mobil dog när vi pratade och linas hade också dött, som hon var där med! så jag och simon åkte till nässjö på en gång eftersom vi trodde fiia stod och väntade på oss.. men det gjorde hon inte! hon satt nämligen i en bil och hade bara åkt ca en timme när hon ringde till oss första gången! så jag och min älskling tillbringade 2 timmar i nässjö, och tack vare fiia fick vi en jättemysig kväll tillsammans. vi åkte till ica och köpte lite godis, och annat gott! sen satt vi i den fina parken och njöt av det fina vädret. åhh jag älskar sånna dagar med dig!

du är mitt bästa älskling, och snart har vi 3 år och 6 månader tillsammans, de bästa i mitt liv <3














Kommentarer
Postat av: sofia

förlåt, verkligen

men det var ju tur att ni fick en mysig kväll tillsammans utomhus och inte framför varsin dator inne nu när det är så fint väder.

sen var det ,ysigt att få tillbringa lite tid med er (A)

2008-07-29 @ 10:00:38
URL: http://sofiachristinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0