Ångest

Jäkla skit! Jag hade ställt klockan idag på tio för att jag skulle gå upp och börja städa iordning lite här i lägenheten, efter helgen ser det hemskt ut. Men tror ni inte att min mobil har stängt av sig då och inte ringer! Så jag vaknade upp, väldigt pigg och tänkte " Men gud va skönt att vakna upp och vara pigg innan klockan ringer". Jag tog fram mobilen för att kolla vad klockan var och då var den död. Satte igång datorn och såg att klockan var halv tolv? HALV TOLV? Inte konstigt att jag var pigg. Blää nu har jag ångest, idag är min lediga dag denna veckan och jag hade tänkt att hinna med så mycket.
Städa är något jag måste göra i alla fall, för vi kanske får ny kyl och frys idag och då måste det ju vara rent så vi kommer in med det. Pappas jobbarkompis ska slänga sitt för att han ska göra om i sitt kök. Så då frågade han om vi ville ha det och eftersom vårat är vitt och brunt, (ni vet sådär gammalt brunt) så tänkte vi åka och kolla på det. Så om det är fräschare än vårat så kommer vårat bytas ut idag :)

Nehe nu ska jag inte slösa ännu mer tid med att sitta framför datorn.
uppdaterar mer under dagen, pussss & krammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0